Moto Guzzi V7 Stone 2014 - Technische Specificaties

Engine
 
90° V-twin engine, 4-stroke
Displacement
 
744c
Maximum power
 
35 KW (48HP) at 6.200 rpm
Maximum torque
 
60 Nm at 2800 rpm
Exhaust system
 
Three-way catalytic converter with double lambda probe
Cooling
 
air
Front suspension
 
Telescopic hydraulic fork with 40 mm stanchions
Rear suspension
 
Die cast light alloy swing arm with 2 spring preload adjustable shock absorbers
Front brake
 
320 mm Floating stainless steel disc, Brembo 4 piston calliper and horizontally opposed pistons
Rear brake
 
260 mm Floating stainless steel disc, floating 2 piston calliper
Front wheel
 
18" alloy rim, Pirelli Sport Demon 100/90
 
Rear wheel
 
17" alloy rim, Pirelli Sport Demon 130/80
 
Seat height
 
805 mm
 
Fuel tank
 
22 litres (4 litre reserve)
 
Wet weight*
 
179 kg
 
Colour range
 
Nero Ruvido; Bianco Puro
 
 
 
 
 
 
* Wet weight, with operating fluids, without fuel € 8.675,00


Eclectisch en essentieel, de V7 Stone krijgt een make-over die zijn minimalistische karakter versterkt. De doelstelling was de de meest toegankelijke van de V7's een totaal zwarte look te geven, chroom plaatwerk te vervangenen door zwart, met uitzondering van de motor, die de chromatische tonen van de metaallegeringen en de glans van het uitlaatsysteem behoudt.

Doorheen de rest van de motor, van achteruitkijkspiegels tot de schokdempers, de spatborden aan de wielen en de zijpanelen is het een triomf van zwart. Met deze look, is het voldoende om de kleur van de brandstoftank te veranderen aan de persoonlijkheid van de motor: sportief rood van de nieuwe "Rosso Corposo" , elegant groen in de gesatineerde "Verde Agata" en het grootstedelijke en zeer populaire zwart: "Nero Ruvido"

De technische functie die de V7 Stone onderscheidt van zijn grotere broers zijn de lichtmetalen wielen die het gewicht verminderen in vergelijking met de spaakenwielen versies (1440 gram aan de voorzijde en 860 aan de achterzijde), waardoor hij zich nog wendbaarder door het verkeer manoeuvreert.